آبمیوه گیری تک کاره یونیک مدل VJ-11

Unique juicer, Model VJ-11

دسته بندی : 2فروش
ضمانت اصالت و سلامت کالا

آماده ارسال

موجودی:

2 عدد در انبار

قیمت قیمت اصلی تومان3,150,000 بود.قیمت فعلی تومان2,500,000 است. آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/25

قیمت اصلی تومان3,150,000 بود.قیمت فعلی تومان2,500,000 است.

بارکد مرسوله پیامک می گردد
ارسال کالا، یک روز پس از ثبت نهایی سفارش
جهت خرید عمده با شماره 09397976866 تماس بگیرید

آبمیوه گیری تک کاره یونیک مدل VJ-11 یک دستگاه کارآمد و پرقدرت برای تهیه انواع آبمیوه‌های تازه و طبیعی است. این دستگاه با طراحی شیک و مدرن، عملکردی قوی و قابلیت‌های متنوع، انتخابی مناسب برای هر آشپزخانه‌ای می‌باشد. آبمیوه‌گیری یونیک با توان بالا و ویژگی‌های منحصر به فرد، فرآیند آبگیری میوه‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند.

توضیحات

آبمیوه گیری تک کاره یونیک مدل VJ-11 مناسب برای تهیه انواع آبمیوه‌های تازه از میوه‌ها و سبزیجات مختلف است. این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان، آبمیوه‌های طبیعی و بدون افزودنی‌های مصنوعی را تهیه کنید. همچنین، قابلیت آبگیری میوه‌ها و سبزیجات با پوست و هسته‌های کوچک باعث می‌شود که نیازی به خرد کردن یا پوست گرفتن میوه‌ها نداشته باشید.

آبمیوه‌ گیری تک‌ کاره یونیک مدل VJ-11 با توان بالا، طراحی زیبا و عملکرد کارآمد، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال دستگاهی ساده و موثر برای تهیه آبمیوه‌های تازه در منزل هستند. این محصول با کیفیت ساخت عالی و ویژگی‌های کاربردی، ارزش خرید بالایی دارد و به شما کمک می‌کند تا به راحتی از میوه‌ها و سبزیجات تازه، نوشیدنی‌های سالم و مغذی تهیه کنید.

  • ویژگی‌ها و مزایا

    1. توان بالای 1800 وات: این آبمیوه‌گیری با توان 1800 وات، قدرت کافی برای استخراج آب از میوه‌ها و سبزیجات را فراهم می‌کند، بدون اینکه ارزش غذایی آنها کاهش یابد.
    2. جنس بدنه مقاوم: بدنه دستگاه از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است که علاوه بر افزایش دوام، به آن ظاهری جذاب و مدرن نیز بخشیده است.
    3. دهانه ورودی بزرگ: این ویژگی به شما امکان می‌دهد که میوه‌ها و سبزیجات را بدون نیاز به خرد کردن در دهانه ورودی بزرگ دستگاه قرار دهید، که این امر زمان آماده‌سازی را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.
    4. مخزن تفاله جداگانه: دستگاه دارای مخزن تفاله جداگانه است که به راحتی می‌توان آن را تخلیه و تمیز کرد، همچنین این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید به صورت مداوم و بدون وقفه از دستگاه استفاده کنید.
    5. فیلتر استیل ضدزنگ: فیلتر استیل دستگاه از جنس ضدزنگ است که مقاومت بالایی دارد و به راحتی تمیز می‌شود، این فیلتر با دقت بالا تفاله‌ها را از آب میوه جدا می‌کند تا آبمیوه‌ای شفاف و خوشمزه به دست آید.
    6. قفل ایمنی: آبمیوه‌گیری یونیک مدل VJ-11 مجهز به قفل ایمنی است که تضمین می‌کند دستگاه تنها زمانی که همه قطعات به درستی در جای خود قرار گرفته‌اند، شروع به کار می‌کند.
  • نکات مهم در استفاده
    1. تمیزکاری و نگهداری: پس از هر بار استفاده، حتماً فیلتر و مخزن تفاله را به دقت بشویید تا از انسداد و کاهش کارایی دستگاه جلوگیری کنید.
    2. استفاده از قفل ایمنی: قبل از روشن کردن دستگاه، مطمئن شوید که قفل ایمنی به درستی فعال شده است تا از هرگونه حادثه جلوگیری شود.
    3. نوع میوه: برای جلوگیری از آسیب به دستگاه، از قرار دادن میوه‌های خیلی سخت یا خشک در دستگاه خودداری کنید.
  • توان بالای 1800 وات
  • جنس بدنه مقاوم
  • دهانه ورودی بزرگ
  • مخزن تفاله جداگانه
  • فیلتر استیل ضدزنگ
  • قفل ایمنی

توضیحات تکمیلی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آبمیوه گیری تک کاره یونیک مدل VJ-11”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجودی:

2 عدد در انبار

قیمت قیمت اصلی تومان3,150,000 بود.قیمت فعلی تومان2,500,000 است. آخرین به روز رسانی قیمت:1403/07/25

قیمت اصلی تومان3,150,000 بود.قیمت فعلی تومان2,500,000 است.