جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

Panasonic MC-CJ911 Vacuum Cleaner

دسته بندی : 1فروش
موجودی:

ناموجود

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

قیمت اصلی تومان11,197,737 بود.قیمت فعلی تومان9,201,237 است.

بارکد مرسوله پیامک می گردد
ارسال کالا، یک روز پس از ثبت نهایی سفارش
جهت خرید عمده با شماره 09397976866 تماس بگیرید

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911، یکی از دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند موجود در بازار است. این جاروبرقی با طراحی زیبا و ترکیب رنگ‌های قرمز و مشکی، جلوه‌ای خاص به خانه شما می‌بخشد. با بهره‌مندی از موتوری قدرتمند و قطعات مرغوب، این دستگاه عملکرد بالایی را ارائه می‌دهد.

توضیحات

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911 با طراحی زیبا، عملکرد قدرتمند و ویژگی‌های کاربردی، یک انتخاب عالی برای هر خانه‌ای است. با ظرفیت بالا، کیسه قابل شستشو و عملکرد دمنده، این جاروبرقی تمامی نیازهای شما را در نظافت منزل برآورده می‌کند. پاناسونیک با تولید این محصول، کیفیت و رضایت مشتریان خود را تضمین کرده است.

  • ویژگی‌های برجسته محصول
    • ظرفیت کیسه 6 لیتری: جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911 در رده‌ی جاروهای کیسه‌دار قرار دارد که آشغال و گرد و خاک جمع‌شده را وارد کیسه‌ای می‌کند. این کیسه تا 6 لیتر ظرفیت دارد و نشانگر پر شدن کیسه شما را از زمان تخلیه آن مطلع می‌کند.
    • کیسه قابل شستشو: در این مدل می‌توان از کیسه‌های یک‌بارمصرف نیز استفاده کرد، اما کیسه اصلی دستگاه از مزیت قابل شستشو بودن برخوردار است.
    • طول سیم برق زیاد: سیم برق با طول زیاد، باعث افزایش شعاع فعالیت این جارو می‌شود. همچنین سیم‌جمع‌کن از روی بدنه فعال می‌شود و کابل برق را به داخل دستگاه جمع می‌کند.
    • لوله خرطومی و فلزی: لوله خرطومی و لوله فلزی این مدل، استفاده از آن را راحت می‌کند و امکان دسترسی به نقاط دور از دسترس را فراهم می‌سازد.
    • عملکرد دمنده: در کنار قسمت سیم‌جمع‌کن، محلی برای خروجی باد در نظر گرفته ‌شده که به این صورت جارو حالت دمنده پیدا می‌کند.
    • چرخ‌های بزرگ: چرخ‌های بزرگ دستگاه حرکت آن را روی همه‌ی سطوح ممکن و راحت می‌سازد.
    • دستگیره طراحی خاص: دستگیره دستگاه طراحی خاصی دارد تا استفاده طولانی‌مدت از آن راحت و بدون مشکل باشد.
    • فیلتر بهداشتی: این جاروبرقی دارای فیلتر بهداشتی است که کمک می‌کند تا هوای خروجی از دستگاه تمیز و بدون ذرات آلرژی‌زا باشد.
  • ظرفیت کیسه 6 لیتری
  • کیسه قابل شستشو
  • لوله خرطومی و فلزی
  • فیلتر بهداشتی

توضیحات تکمیلی

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، از طریق دکمه افزودن دیدگاه جدید نمایید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان خریدار ثبت خواهد شد.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شون
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موجودی:

ناموجود

می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید تا از موجود شدن این محصول بصورت خودکار آگاه گردید.

قیمت اصلی تومان11,197,737 بود.قیمت فعلی تومان9,201,237 است.